Verkort de oplossingstijd voor inkomende klantenondersteuningsoproepen en win meer verkoopdeals met BBlox Connect – de best beoordeelde cloud-callcentersoftware voor het middensegment in 2022
BBlox Connect geeft u een 360° klantoverzicht zodra een oproep in de wachtrij staat, zodat u voldoende tijd heeft om de behoeften van uw klanten volledig te begrijpen en erop te anticiperen.
De slimme IVR en oproeproutering van BBlox Connect zorgen ervoor dat inkomende oproepen automatisch naar de juiste persoon of afdeling in uw callcenter worden gerouteerd.
Of u nu 2 of 200 ondersteuningsmedewerkers hebt, de slimme Interactive Voice Response van CloudTalk maakt het gemakkelijk om oproepen op het juiste moment naar de juiste mensen of afdelingen te leiden. Kies uit verschillende criteria, zoals taalvoorkeur, product, locatie of iets anders en bouw uw IVR-routeringsstructuur met BBlox Connect’s drag-and-drop Call flow designer.
Met Bloxx Connect cloud callcenter-software zijn alle inkomende oproepen gratis.
Stel voicemails en automatische terugbelverzoeken in voor wanneer u niet beschikbaar bent of uw callcenter het te druk heeft.
Bespaar tot 40% tijd door gebruik te maken van BBlox Connect’s slimme IVR en Call Flow Designer.
Maak gebruik van kantooruren, gespreksopname en slim kiezen – enkele van de populairste functies van BBlox Connect.
Integreer uw callcentersoftware met CRM of helpdesk om volledige klantcontext te krijgen voordat een oproep wordt opgenomen.
Voeg opmerkingen toe aan oproepen en werk klantgegevens bij tijdens of na een oproep. 2-way sync zorgt ervoor dat al uw systemen altijd up-to-date zijn.
BBlox Connect Support voorziet u van inzichten zodat u uw klantenservice kunt meten en verbeteren. Met realtime analyses kunt u de oproepactiviteit, het serviceniveau en het klantsentiment van uw inkomende callcentersoftware volgen.
Zo kun je betere beslissingen nemen en problemen sneller oplossen.
Het is oké als uw agenten niet alle antwoorden hebben.
Met doorverbinden kunnen ze iemand aan de telefoon krijgen die dat wel doet – en de situatie aan hen uitleggen in een privéchat voordat ze live gaan met de klant.
Service Level. Wachttijden. Agentstatus. Realtime oproepstatistieken houden Supervisors up-to-date.
Met behulp van de nieuwste VoIP-technologieën, dus de installatie duurt slechts enkele minuten. Het enige dat een team nodig heeft om aan de slag te gaan, is een internetverbinding, een headset en luisterende oren.
Neem datagestuurde beslissingen om de prestaties van uw team te verbeteren. Bewaak de kwaliteit en klantervaring van uw callcenter.
Het hebben van de juiste tools is de sleutel om inkomende telefonische ondersteuning soepel te laten verlopen.
Gebruiksvriendelijke en intuïtieve gebruikersinterface. Geschiedenis van telefoontjes, bestellingen en tickets op één plek weergegeven.
BBlox Connect biedt een breed scala aan callcentersoftwarefuncties op ondernemingsniveau tegen een opstartvriendelijke prijs.
BBlox Connect kan eenvoudig worden geïntegreerd in uw bestaande CRM-,
e-commerce- of helpdesktools, zoals Salesforce, Freshdesk, Help Scout en meer.
Uw agenten zien alle bellergegevens op één plek, zodat ze de klant grondiger en sneller kunnen helpen. of gewoon met onze crm
Vul het formulier in en ervaar zelf cloudgebaseerd contactcenter voor innovatieve bedrijven. Wees het bedrijf dat uw klanten willen dat u bent. Het opzetten duurt slechts 5 minuten.