Verbeter uw klantenondersteuning met onze geavanceerde callcenterfuncties.
Maak aangepaste oproepwachtrijen. Inkomende oproepen worden gesorteerd in wachtrijen op basis van vooraf gedefinieerde regels en doorgestuurd naar beschikbare agenten binnen de juiste groep. Gepersonaliseerde berichten zijn ook beschikbaar.
BBlox Connect kan automatisch alle gesprekken opnemen. Zodra het gesprek is afgelopen, kun je het altijd en overal rechtstreeks vanuit je internetbrowser beluisteren. Verbeter klantinteracties door de telefoontjes van uw team te volgen.
Elke gebruiker, agent, bellerwachtrij of afdeling heeft zijn eigen gepersonaliseerde nummer of toestel. Hiermee kunt u iedereen in uw bedrijf bereiken of een gesprek naadloos doorschakelen naar een andere agent.
Maak gepersonaliseerde begroetingen of groepeer voicemailberichten. Als de beller een voicemail inspreekt, kunt u deze altijd en overal direct vanuit de internetbrowser beluisteren.
Met BBlox Connect kunt u uw bestaande telefoonnummers gebruiken door ze over te zetten naar BBlox Connect.
Verkrijg internationale nummers (met geografische of niet-geografische codes) uit meer dan 140 landen. Met lokale telefoonnummers kunnen klanten uit het buitenland u bellen tegen standaard lokale tarieven of gratis.
Gebruik een groen gratis nummer 0800 of een VoIP 085. Met gratis nummers kunnen uw klanten u gratis of tegen zeer lage tarieven bellen, wat u een aanzienlijk concurrentievoordeel oplevert.
Krijg een vijfcijferig telefoonnummer 16 xxx, 17 xxx of 18 xxx.
Met de functie ″Fax naar e-mail″ kunt u snel en gemakkelijk faxberichten ontvangen in de vorm van e-mails.
Bepaal uw kantooruren en bepaal wanneer u beschikbaar bent voor het ontvangen van oproepen. Buiten deze uren kunt u een speciale gepersonaliseerde afwezigheidsmelding kiezen, oproepen doorschakelen naar een ander telefoonnummer of antwoordapparaat of zelfs verschillende combinaties gebruiken.
Stuur uw klanten persoonlijke berichten of algemene notificaties en maak uw contactcenter veel effectiever. Automatische sms-berichten besparen tijd en vergemakkelijken het werk van uw agenten.
De eerste begroeting is uw eerste interactie met klanten. Met BBlox Connect kunt u gepersonaliseerde begroetingen maken voor de beller op basis van specifieke situaties (buiten kantooruren, in de wacht, enz.)
Gebruikt uw bedrijf meerdere telefoonnummers? Geef ze een tag zodat uw medewerkers en agenten direct weten welk nummer de klant heeft gebeld en hoe ze hun aanpak kunnen aanpassen.
Verbeter teamwork met telefonische vergaderingen. U kunt binnen een paar minuten gemakkelijk telefonische vergaderingen plannen en externe contacten uitnodigen, b.v. uw klanten, leveranciers, enz.
De functie Oproepmaskering zorgt ervoor dat uw persoonlijke telefoonnummer privé blijft. U hoeft uw telefoonnummer niet te delen met iedereen die u belt - deel het alleen met de bellers die u kiest.
Verhoog de productiviteit met onze functie voor 3-weg bellen. Voeg eenvoudig een derde persoon toe aan de lijn wanneer de omstandigheden daarom vragen. Drie mensen tegelijk aan de lijn hebben klonk nog nooit zo soepel!
Zorg ervoor dat oproepen altijd naar de juiste agent worden gerouteerd op basis van aangepaste criteria.
Intelligente oproeproutering met vooraf gedefinieerde criteria op basis van uw behoeften en voorkeuren. Met onze Call Flow Designer-functie kunt u uw inkomende oproepen die naar het callcenter komen, stap voor stap beheren.
Geautomatiseerde slimme en efficiënte wachtrijverdeling van inkomende oproepen op basis van alle beschikbare gegevens om ervoor te zorgen dat bellers altijd worden doorverwezen naar de meest gekwalificeerde agent of agentengroep.
Creëer uw multi-level interactieve voice response (IVR)-menu om de beller door verschillende opties te leiden. Zorg ervoor dat ze altijd naar de juiste afdeling, agent of groep agenten worden doorverwezen en dat ze relevante informatie ontvangen via aangepaste berichten.
Inkomende oproepen kunnen automatisch worden doorgestuurd naar een specifieke agent op basis van hun fit en vaardigheden die de beller nodig heeft. U kunt eenvoudig vaardigheidsniveaus toewijzen aan uw agenten.
Stel voor elke klant een voorkeursagent in, zodat hun oproepen altijd naar de juiste persoon worden doorgestuurd. De klant communiceert constant met dezelfde agent, wat uw klantenondersteuning persoonlijker, efficiënter en aangenamer maakt.
Met BBlox Connect kunt u automatisch een uitgaande beller-ID instellen op basis van het land van bestemming van de oproep. Uw klanten in het buitenland krijgen een lokaal telefoontje in plaats van een internationaal.
Zorg ervoor dat klantenoproepen meerdere of alle agenten tegelijk overgaan. Dit verkort de reactietijd en verbetert uw klantenondersteuning.
Met ons zakelijke telefoonsysteem kunnen uw klanten u altijd bereiken. Met CloudTalk kunt u uw inkomende oproepen automatisch doorschakelen naar externe mobiele of vaste telefoonnummers telkens wanneer uw agenten tijdens kantooruren bezet of niet beschikbaar zijn.
Zorg ervoor dat uw VIP-klanten zich speciaal voelen wanneer ze verbinding proberen te maken met uw contactcenter. Wanneer u de VIP-wachtrij gebruikt, geeft u altijd de prioriteit aan de klanten die het belangrijkst zijn voor uw bedrijf.
Routeer oproepen op basis van regio, contact of andere criteria met behulp van BBlox Connect's Call Flow Design-functie.
Verhoog de productiviteit van uw personeel, teams of afdelingen met uitgaande callcenterfuncties.
Kies een telefoonnummer op internet met een enkele klik. Bel direct om de productiviteit van uw team te verhogen.
Wijs elk gesprek een zelfgemaakte tag toe. Met deze labeling kunt u oproepen in categorieën sorteren en snel identificeren wat voor soort oproep het is.
Verhoog de kwaliteit van de klantervaring met de functie Notes on Calls, waarmee u notities kunt toevoegen aan elke gewenste oproep. Deze notities kunt u tijdens of na uw gesprek toevoegen. Het enige wat u hoeft te doen is op “Opslaan” te klikken en BBlox Connect doet de rest.
Als er onbeantwoorde telefoontjes zijn, kan BBlox Connect uw klanten automatisch terugbellen. Een gemiste oproep van een klant wordt geregistreerd in het systeem, dat later het nummer van de klant zal bellen totdat de agent en de klant met succes zijn verbonden.
Dankzij onze Call Transfer-functie kunt u bellers gemakkelijk en snel doorverbinden naar een ander toestel, agent of groep.
Verminder het risico van onbedoelde gemiste oproepen met de functie Ring on Speakers″.
Uw agenten kunnen alle informatie over de beller op één plek zien. Tijdens het telefoongesprek kunnen ze direct de geschiedenis van interacties, bestellingen, chat of notities van de klant bekijken. Hierdoor kunnen ze een eersteklas klantenservice leveren.
Maak aangepaste velden om relevante klantinformatie en gegevens toe te voegen die essentieel zijn voor uw bedrijf.
Gebruik de functie After Call Work (ACW) en laat uw agenten alle vervolgtaken uitvoeren nadat een gesprek is beëindigd.
Met voorspellende kiezer kunt u de efficiëntie en het aantal oproepen dat u plaatst verhogen. Wanneer er een agent beschikbaar is, belt BBlox Connect automatisch de volgende oproep in de rij.
BBlox Connect-spraakherkenning helpt u uw oproepen naar tekst om te zetten en het zoeken in uw opnamen te vergemakkelijken.
BBlox Connect-spraakherkenning helpt u uw oproepen naar tekst om te zetten en het zoeken in uw opnamen te vergemakkelijken.
Creëer outbound callcentercampagnes met oproepscripts en vragenlijsten en laat uw agenten zich concentreren op de oproepen. U kunt de campagne in realtime volgen en de nodige aanpassingen doorvoeren om deze nog efficiënter te maken.
Stel een zwarte lijst samen met geblokkeerde telefoonnummers en vermijd ongewenste inkomende of uitgaande oproepen die niet relevant zijn voor uw bedrijf.
Pas aangepaste tags toe op uw contacten om u te helpen bij het zoeken en sorteren van contacten in categorieën en om elk contact snel te identificeren aan de hand van hun tag.
De vlaggenschipfunctie van BBlox Connect Smart dialer stelt automatisch een lijst met nummers samen en laat u ze automatisch bellen met een enkele klik.
Met Warm Doorverbinden kunt u bellers gemakkelijk doorverbinden met een andere agent, waarbij u eerst met hen kunt spreken.
Ontdek welke van uw gemiste oproepen wel en niet zijn opgelost door uw agenten dankzij de slimme detectiefunctie.
Met Power dialer kunt u de efficiëntie en het aantal oproepen dat u plaatst verhogen. Creëer eenvoudig campagnes met oproepscripts en enquêtes en laat uw agenten zich concentreren op de prospects.
Om te onderscheiden welke agent op dit moment onbezet is, stelt de agentstatusfunctie uw agenten in staat om hun beschikbaarheid in te stellen.
Op zoek naar manieren om uw telefonische bereikbaarheid productiever te maken? Probeer de Voicemail Drop-functie en automatiseer de processen voor het achterlaten van voicemailberichten.
Wanneer een inkomende oproep binnenkomt, zullen we u automatisch waarschuwen met een melding om direct te weten wie er belt.
Verbind BBlox Connect eenvoudig met uw CRM-tools, helpdesk en e-commerce-oplossingen.
BBlox Connect kan eenvoudig worden geïntegreerd met onze CRM, ERP, Sales portal of uw CRM-, e-commerce- of helpdesktools. Uw agenten zien alle klantgegevens op één plek. Hierdoor kunnen ze een betere en snellere service leveren.
Integreer BBlox Connect met uw externe systemen. Met integraties kunt u contacten importeren en exporteren en regelmatig de geschiedenis van telefoongesprekken, bestellingen, tickets, enz.
Volledige geschiedenis van klantinteracties altijd binnen handbereik. We tonen automatisch eerdere oproepen, bestellingen, chats of notities, zodat agenten ze niet in meerdere systemen hoeven op te zoeken.
Verzamel al uw contacten in een enkele contactenlijst. Met integraties kunt u contacten uit verschillende bronnen importeren in BBlox Connect. Dit maakt uw workflows nog efficiënter.
Voeg nieuwe contacten toe, creëer tickets, taken of bewerk bestellingen in je CRM, helpdesk of e-commerce oplossing direct in BBlox Connect. Stroomlijn uw workflows met onze effectieve oplossing voor klantoproepen.
Voeg nieuwe contacten toe, creëer tickets, taken of bewerk bestellingen in je CRM, helpdesk of e-commerce oplossing direct in BBlox Connect. Stroomlijn uw workflows met onze effectieve oplossing voor klantoproepen.
Personaliseer uw communicatie met klanten vanaf het allereerste begin. We laten u de naam van de beller, hun telefoonnummer en nog veel meer zien, zelfs voordat de oproep tot stand komt.
Workflow-automatisering is vooral handig wanneer u onnodige taken wilt automatiseren, hetzij binnen BBlox Connect of buiten BBlox Connect en verschillende tools.
Verbind uw callcentergegevens van BBlox Connect met de intelligente tool van uw bedrijf en begin met het bouwen van dashboards en statistieken die het belangrijkst zijn voor uw bedrijf. Allemaal zonder codeervaardigheden.
Verbind uw callcentergegevens van BBlox Connect met de intelligente tool van uw bedrijf en begin met het bouwen van dashboards en statistieken die het belangrijkst zijn voor uw bedrijf. Allemaal zonder codeervaardigheden.
Verbeter de kwaliteit van uw VoIP-callcenter met gedetailleerde statistieken en oproepbewaking.
Volg de prestaties van uw callcenter. BBlox Connect is echt op data gebaseerde callcenteranalysesoftware. Complexe statistieken over oproepen, agenten en wachtrijen allemaal op één plek. Neem slimme beslissingen op basis van relevante data.
Altijd een uitgebreid overzicht van uw telefoongesprekken. Krijg informatie over de telefoontjes van uw agenten en optimaliseer uw klantenservice.
Een eenvoudige toegang tot agentstatistieken rechtstreeks in BBlox Connect om u te helpen uw klantenservice te verbeteren en elke agent te rangschikken op basis van hun prestaties.
Bewaak uw callcenteractiviteiten in realtime. Alle belangrijke gegevens over inkomende gesprekken en de productiviteit van agenten staan altijd tot uw beschikking, altijd up-to-date.
Krijg een live beeld van wat er in uw cloud-callcenter gebeurt, weergegeven op monitoren. Met Wallboard kunt u de productiviteit van uw medewerkers optimaliseren, wachttijden verkorten en onmiddellijk inspelen op de behoeften van de beller, waardoor de tevredenheid wordt vergroot..
Emotie-analyse is tegenwoordig een van de belangrijkste trends op het gebied van analyse en gegevensverzameling. Aarzel niet en begin ze te gebruiken, uw klantenservice zal verbeteren!.
Heeft u meer nodig dan onze standaard BBlox Connect-statistieken? Gebruik filters om gegevens te bekijken op basis van uw behoeften. Bijvoorbeeld per agent, telefoonnummer, wachtrij of tijdsbestek. Dit genereert rapporten die relevant zijn voor uw bedrijf.
Handige tools voor een beter en eenvoudiger beheer.
Betrouwbare en veilige werking van uw zakelijke telefoonsysteem. Uw data en VoIP-diensten zijn veilig bij ons. Alle BBlox Connect-gegevens worden opgeslagen in moderne veilige datacenters met 24/7 monitoring.
U kunt nieuwe agenten toevoegen aan uw callcenter, hun gegevens wijzigen en agenten verwijderen die niet langer met u samenwerken. U hoeft geen contact met ons op te nemen, u kunt alles wat met agentenbeheer te maken heeft zelf doen, zonder gedoe.
BBlox Connect beperkt uw gelijktijdige gesprekken niet. U kunt zoveel inkomende en uitgaande gesprekken tegelijkertijd afhandelen als u wilt.
BBlox Connect is toegankelijk vanaf allerlei soorten apparaten. De webinterface past zich automatisch aan de resolutie van uw apparaat aan - of het nu een laptop, pc, tablet of smartphone is.
Omdat telefoonsoftware BBlox Connect door klanten over de hele wereld wordt gebruikt, is de BBlox Conect Phone App momenteel beschikbaar in veel verschillende talen (binnenkort zullen er meer talen beschikbaar zijn).
BBlox Connect zorgt ervoor dat al onze providers oproepen certificeren en frauduleuze robocalls bestrijden. We voldoen volledig aan STIR/SHAKEN, een samenlevingsprogramma dat telefoonnummers screent voordat ze uw bedrijf bereiken.
Wanneer u Single Sign-On (SSO) in uw bedrijf gebruikt, maakt u het aanmelden bij uw apps veel eenvoudiger en veiliger voor uw medewerkers.
Bell 035 79 200 20
Liever online communiceren?
Klik hier om nu met mij te chatten