Call flow designer

Callcentersoftware

Bel ons

035 79 200 10

BBlox Connect Call Flow Designer-abonnementsfunctie zorgt ervoor dat bellers aanwezig zijn, zelfs wanneer agenten bezet of niet beschikbaar zijn.

Intelligente oproeproutering met vooraf gedefinieerde criteria op basis van uw behoeften en voorkeuren. Met onze Call Flow Designer-functie kunt u uw inkomende oproepen die naar het callcenter komen, stap voor stap beheren.

Met onze callcenteroplossing blijft geen enkele oproep onbeantwoord. Met BBlox Connect kunt u uw eigen workflows instellen voor het afhandelen van oproepen die binnenkomen in uw contactcenter. Bij het maken van uw gespreksstroom kunt u stappen invoegen zoals Interactive Voice Response (IVR), time-router, kantooruren, welkomstbericht en nog veel meer.

U kunt uw gespreksstroom zelf eenvoudig met een paar klikken configureren en binnen enkele minuten naar eigen inzicht aanpassen.
Hierdoor heeft u volledige controle over de oproep die binnenkomt op een specifiek telefoonnummer.

  • Oproep naar agent – de oproep wordt doorgestuurd naar een geselecteerde agent
  • Oproep naar voorkeursagent – het systeem selecteert de agent die aan een specifieke klant is toegewezen
  • Oproep naar een groep – de oproep wordt doorgestuurd naar een geselecteerde groep agenten (verkoop, ondersteuning enz.)
  • Afspelen – gepersonaliseerde spraakberichten of muziek
  • Voicemail – de oproep gaat naar voicemail zodat de klant een bericht kan achterlaten
  • Doorverbinden naar extern nummer – het systeem leidt de oproep door naar een aangewezen telefoonnummer buiten uw bedrijf
  • Oproepopname – u kunt beslissen welk deel van de oproepstroom moet worden opgenomen
  • Fax – de oproep wordt doorgestuurd naar een geselecteerd faxnummer
  • Conferentie – de oproep wordt doorgestuurd naar een vergaderruimte
  • IVR – IVR-menu met meerdere niveaus om de beller door verschillende opties te leiden
  • TO GO – Ga naar is een nieuwe stap in de Call Flow Designer, waarmee u de bestaande delen van de callflow kunt hergebruiken.Dankzij deze functie kunt u verwijzen naar een stap in de gespreksstroom of een stap in een andere gespreksstroom (verbonden met een ander telefoonnummer)

Om te illustreren hoe het systeem werkt en om u inspiratie te geven, kunt u onze voorbeeldopstelling van Call Flow Designer in vijf stappen bekijken:

  1. Groeten. Deze stap stelt de beller gerust en laat hem weten dat hij het juiste nummer heeft gebeld. Bijvoorbeeld: “Hallo, u heeft BBlox Connect bereikt…”
    U kunt ook antwoorden op veelgestelde vragen opnemen, bijv. kantooruren, orderstatus of verzendstatus en disclaimer over gespreksopname.
  2. Voorkeur makelaar. In deze stap zorgt u ervoor dat de klant consistent communiceert met dezelfde agent, die hem snelle en meer gepersonaliseerde klantenondersteuning kan bieden (als de klant geen voorkeursagent heeft toegewezen, wordt deze stap overgeslagen).
  3. Bel groep. In de derde stap is het goed om een ​​belgroep te kiezen om ervoor te zorgen dat de inkomende oproep naar meer dan één agent overgaat en de kans vergroot dat de oproep wordt beantwoord. U kunt bijvoorbeeld een groep maken met de titel “Technische ondersteuning”, zodat uw klanten kunnen spreken met agenten met de vereiste technische vaardigheden om hun probleem op te lossen.
  4. Aangepast bericht. U kunt bijvoorbeeld aangepaste berichten gebruiken om klanten te informeren dat u niet beschikbaar bent – “Helaas zijn al onze agenten momenteel bezet. We bellen u over een paar minuten terug.” U kunt ook een bericht kiezen om de laatste stap in te leiden, zoals doorschakelen naar voicemail: “Helaas zijn al onze agenten momenteel bezet. Spreekt u alstublieft een bericht in en wij bellen u terug.”
  5. Extern telefoonnummer. Leid uw klant door naar een aangewezen telefoonnummer buiten uw bedrijf (dat u in deze stap direct kunt kiezen) en zorg ervoor dat uw klantenondersteuning nooit offline is.

De oproepstroomontwerper instellen

Met Call Flow Designer van BBlox kunt u een reeks stappen instellen die moeten worden gevolgd voor elke inkomende oproep naar het geselecteerde telefoonnummer.
Het doel is om gemiste oproepen te voorkomen

Deze functies kunnen interessant voor je zijn

  • IVR – Deze populaire callcenterfunctie helpt de beller door verschillende opties te leiden en ervoor te zorgen dat ze altijd naar de juiste afdeling, agent of groep agenten worden doorverwezen.
  • SMS/tekstberichten – Met deze functie kunt u persoonlijke berichten of algemene meldingen naar uw klanten sturen en uw contactcenter veel effectiever laten werken.
  • Terugbellen – Dankzij de terugbelfunctie zijn er geen onbeantwoorde telefoontjes in uw callcenter, omdat BBlox Connect uw klanten automatisch terugbelt.
  • Predictive Dialer – Predictive Dialer zorgt ervoor dat er in kortere tijd meer klanten worden gebeld. Het is een ideale tool om in contact te komen met uw klanten.
  • Slimme kiezer – BBlox Connect zal een lijst met nummers van elke website of elk systeem samenstellen en een belwachtrij rechtstreeks naar uw BBlox Connect-telefoonapp maken.

BBlox Connect biedt een breed scala aan callcentersoftwarefuncties op ondernemingsniveau tegen een opstartvriendelijke prijs.

Vraag hier u demo aan

BETERE ERVARING VOOR UW KLANTEN

Vul het formulier in en ervaar zelf cloudgebaseerd contactcenter voor innovatieve bedrijven. Wees het bedrijf dat uw klanten willen dat u bent. Het opzetten duurt slechts 5 minuten.